PREBERANIE TABÚĽ OD DOPRAVCU

Preprava je súčasťou kvality:

Kvalita našich výrobkov a teda i vaše spokojenost je pre nás nadmieru dôležitá. Dopravou môže kvalita našich výrobkov utrpieť do tej miery, že pre vás bude neprijateľná. Sme rozhodnutí vám maximálne vyjsť v takýchto prípadoch v ústrety. Veríme, že horkosť zo zlej kvality zostáva dlho potom, čo odoznie radosť z nízkej ceny.

Tabule sú výzvou pre všetkých dopravcov a tabule väčšie ako 100x80 cm a 90x60 cm  sú takmer výhradne predmetom paletovej dopravy. Neprechádzajú automatickými triediarňami a ich premiestňovanie je do značnej miery ručná práca. Preto môžu byť pri preprave poškodené. Nechceme, aby ste boli chytení medzi dopravcom a nami v dohadoch o tom, kto ponesie zodpovednosť. Preto sme pre vás pripravili tento článok. Prečítajte si ho pozorne, zistíte, na čo si dávať pozor pri preberaní vaších tabúľ od prepravcu.

Najčastejšie druhy poškodení:

Najčastejšie poškodenie, ktoré náš tovar môže pri prepravě utrpieť, je poškodenie povrchu a poškodenie rámu. U magnetických tabúľ sa povrch pri preprave môže prehnúť, u korkových tabúľ sa rovnu pretrhne korková vrstva a keď ide o väčšie poškodenie, bude prelomená drevená doska za ňou. Hliníkový rám môže utrpieť ohnutie a pri veľmi hrubom zaobchádzaní sa môže aj zlomiť a drevěný rám je možné hrubým zaobchádzaním naštiepiť alebo dokonca zlomiť.

Poškodenie povrchu tabule na kartónovom obale spoznáte podľe pretrhnutia alebo viditeľných otlačení povrchu kartónového obalu. Skontrolujte prosím obidve strany vášeho balíka a hľadejte stopy pretrhnutia a viditeľné otlačenia.

    

Poškodenie rámu tabule na kartónovom obale spoznáte podľa natrhnutia, viditeľného otlačenia alebo dokonca ohnutia ktorejkoľvek strany vášho balíka. Prosím, skontrolujte vizuálne celý obvod vašej zásielky. A to aj v prípade väčších tabúľ, ktoré majú drevené strany.

Príslušenstvo štandardne pribaľujeme priamo k tabuli, a to vždy na jej zadnú stranu. Preto môžete nájsť jednu stranu obalu čiastočne otvorenú a následne prelepenú, to je v poriadku.

Keď si objednáte viac ako jednu tabuľu a tie majú aspoň jednu stranu rovnako dlhú, vtedy ich spojíme do jedného balíka vždy pohľadovou stranou k sebe, aby sme predchádzali poškodeniu.

Čo robiť, keď objavím problém?

Keď pri kontrole nadobudnete podozrenie, že zásielka je poškodená, môžete si urobiť fotografiu a prebrať zásielku „s výhradou“. Keď je zásielka bezpochyby zničená, odmietnite ju. Na to máte právo.

Keď preberiete tovar s výhradou, reklamácia preběhne jednoduchšie a rýchlejšie. Ale keď škodu objavíte až po otvorení balíka, nič nie je stratené, urobte si fotografiu a reklamujte nám to prosím ihneď, a PPL uvádza najneskôr do 3 pracovných dní. Reklamačný formulár pre PPL je tu: reklamace PPL.

Keď budete mať akékoľvej pochybnosti, napíšte nám na info@tabule-nastenky.sk aleebo rovno zatelefonujte Anně na +420 608 615 948.

*Všetkyy fotografie poškodení, a to aj také, ktoré necítite potrebu reklamovať, nám prosím pošlite do e-mailu, učíme sa z nich a môžeme ich aj zdieľať s ďalšími zákazníkmi.


Rýchla doprava

prijaté a zaplatené objednávky

odošleme do 48 hodín

Bezpečné dodanie

všetky zásielky sú pokryté

poistením

+420 739 410 459

Horúca linka je otvorená od

8:00 do 16:00 v pracovných dňoch.

14 dní na vrátenie

objednané produkty môžete vrátiť

až do 14 dní od dátumu nákupu