PREBERANIE TABÚĽ OD DOPRAVCU

Preprava je súčasťou kvality:
Kvalita našich výrobkov a teda i vaše spokojenost je pre nás nadmieru dôležitá. Dopravou môže kvalita našich výrobkov utrpieť do tej miery, že pre vás bude neprijateľná. Sme rozhodnutí vám maximálne vyjsť v takýchto prípadoch v ústrety. Veríme, že horkosť zo zlej kvality zostáva dlho potom, čo odoznie radosť z nízkej ceny.
Tabule sú výzvou pre všetkých dopravcov a tabule väčšie ako 100x80 cm a 90x60 cm sú takmer výhradne predmetom paletovej dopravy. Neprechádzajú automatickými triediarňami a ich premiestňovanie je do značnej miery ručná práca. Preto môžu byť pri preprave poškodené. Nechceme, aby ste boli chytení medzi dopravcom a nami v dohadoch o tom, kto ponesie zodpovednosť. Preto sme pre vás pripravili tento článok. Prečítajte si ho pozorne, zistíte, na čo si dávať pozor pri preberaní vaších tabúľ od prepravcu.
Najčastejšie druhy poškodení:
Najčastejšie poškodenie, ktoré náš tovar môže pri prepravě utrpieť, je poškodenie povrchu a poškodenie rámu. U magnetických tabúľ sa povrch pri preprave môže prehnúť, u korkových tabúľ sa rovnu pretrhne korková vrstva a keď ide o väčšie poškodenie, bude prelomená drevená doska za ňou. Hliníkový rám môže utrpieť ohnutie a pri veľmi hrubom zaobchádzaní sa môže aj zlomiť a drevěný rám je možné hrubým zaobchádzaním naštiepiť alebo dokonca zlomiť.
Poškodenie povrchu tabule na kartónovom obale spoznáte podľe pretrhnutia alebo viditeľných otlačení povrchu kartónového obalu. Skontrolujte prosím obidve strany vášeho balíka a hľadejte stopy pretrhnutia a viditeľné otlačenia.
Poškodenie rámu tabule na kartónovom obale spoznáte podľa natrhnutia, viditeľného otlačenia alebo dokonca ohnutia ktorejkoľvek strany vášho balíka. Prosím, skontrolujte vizuálne celý obvod vašej zásielky. A to aj v prípade väčších tabúľ, ktoré majú drevené strany.
Príslušenstvo štandardne pribaľujeme priamo k tabuli, a to vždy na jej zadnú stranu. Preto môžete nájsť jednu stranu obalu čiastočne otvorenú a následne prelepenú, to je v poriadku.
Keď si objednáte viac ako jednu tabuľu a tie majú aspoň jednu stranu rovnako dlhú, vtedy ich spojíme do jedného balíka vždy pohľadovou stranou k sebe, aby sme predchádzali poškodeniu.
Čo robiť, keď objavím problém?
Keď pri kontrole nadobudnete podozrenie, že zásielka je poškodená, môžete si urobiť fotografiu a prebrať zásielku „s výhradou“. Keď je zásielka bezpochyby zničená, odmietnite ju. Na to máte právo.
Keď preberiete tovar s výhradou, reklamácia preběhne jednoduchšie a rýchlejšie. Ale keď škodu objavíte až po otvorení balíka, nič nie je stratené, urobte si fotografiu a reklamujte nám to prosím do 2 pracovných dní.
Na Prevzatie poškodenej zásielky bez predchádzajúceho spísanie zápisu o škode, nebude možné reklamáciám Uplatniť !!
Po prevzatú tovaru je zákazník povinný bezodkladne so skontrolovať obsah a stav doručeného tovaru.
Ak tovar javí akukolvek závadu alebo sa obsah nezlučuje s objednaným tovarom, je nutné nám túto skutocnostou nahlásiť do dvoch pracovných dní od prevzatie zásielky a zaslať Vrátane fotodokumentácie, prostredníctvom emailu info@tabule-magneticke.cz. Na neskoršie reklamáciám tohto typu nebude braný ohľad a reklamáciám budeme musiet zamietnuť.
Pokial si zákazník nie je istý ohladom montáže alebo mu nebol dodaný montážny plán, kontaktuje nasej zákaznícku linku.
*Všetkyy fotografie poškodení, a to aj také, ktoré necítite potrebu reklamovať, nám prosím pošlite do e-mailu, učíme sa z nich a môžeme ich aj zdieľať s ďalšími zákazníkmi.